Лікар може дистанційно консультувати пацієнта чи створити електронний рецепт на “Доступні ліки” без особистого візиту. Для цього він може давати свій особистий номер, але не зобов’язаний.
Відповідно до наказу МОЗ №504 від 19.03.2018 року сімейний лікар надає допомогу під час особистого прийому пацієнта безпосередньо в медичному закладі. Разом із тим лікар має право допомогти хворому за місцем його проживання або в телефонному режимі – втім виключно у свої робочі години.
Якщо лікар надав вам особистий номер, будь ласка, не зловживайте дзвінками та повідомленнями. Дотримуйтеся етики спілкування:
☛ Заздалегідь узгодьте, в яких ситуаціях та в який час можна звертатися.
☛ Домовтеся про спосіб комунікації: дзвінок чи повідомлення.
☛ Не варто надсилати лікареві аудіо- та відеоповідомлень, їх не завжди зручно прослуховувати.
☛ Якщо лікар не відповідає на дзвінок, зачекайте – вірогідно, він зайнятий іншими пацієнтами.
☛ Звертайтеся лише у робочі години вашого лікаря. Адже послуги, які надають сімейний лікар, терапевт і педіатр, не належать до екстрених.
☛ Якщо у вас стався терміновий випадок, а у вашого лікаря вихідний – звертайтеся до амбулаторії: там постійно є черговий медпрацівник, який надасть необхідну первинну допомогу.
☛ У випадку загрози здоров’ю та життю – слід телефонувати 103.